Vandaag zou mijn vader 91 jaar zijn geworden. In liefdevolle herinnering aan mijn vader, een stukje uit mijn laatste communicatie blog.


Belasting zekerheid en de potentie van een Belastingvrij Nederland

We weten allemaal dat de Belastingdienst haar bestaansrecht dankt aan ons. Ja, gewoon aan mensen die burgers zijn gemaakt. Niemand van ons is geboren als burger. Tenminste, ik ben geboren als mens.

Dus wanneer welgestelde burgers graag bijdragen aan een beter leven voor andere burgers – jazeker ook mensen – dan hebben we dus eigenlijk het instrument Belastingdienst niet meer nodig. Want wat is er op tegen om inkomsten belastingvrij te delen binnen je gezin en familie in plaats van met de Belastingdienst ? Ziekte valt immers onder verantwoordelijkheid van verzekeraars. 

Voordeel van een belastingvrij leven ? Elkaar helpen en lusten gunnen kunnen hun eigen weg gaan. Systeemfouten bij de Belastingdienst worden er direct mee opgelost, iedereen is ineens gepromoveerd van potentiele fraudeur naar weldoener. Voelt net even lekkerder wat mij betreft. En is dat niet onderdeel van ons menselijke welzijn ?

Of neem het witwassen. Dat is niet meer nodig, want de was is al wit, haha. Ook worden mensenlevens er een stuk dragelijker van, want de grootste schuldeiser van ons land is, tatata de Belastingdienst. Wow... kunnen mensen wel in hun woning blijven wonen, in plaats van vanwege onbetaalde belastingen uit huis worden gezet. De onkunde en het personeel te kort worden ermee opgelost en het maakt tevens gelijk dat werken wel weer loont. En armoede ? Laat dat naar mening daarmee nou zo maar eens een positieve bijdrage kunnen bijdragen aan de oplossing. Kwestie van gunfactor ?

Doen wat nodig is, is een keuze. Dus ook het realiseren van een belastingvrij leven.
 

Liefs,

Diana

#LeefNuEnGeniet
Auteur boek Schoolveteraan

Diana Stroeven.

Diana Stroeven │NIMA Marketing en communicatie specialist │ Auteur boek Schoolveteraan │ Communicatie Blog │ Communicatie-expert

Opiniestuk Diana Stroeven januari 2023 Onderwijsblad van AOb

Opiniestuk van Diana Stroeven in Onderwijsblad van de Onderwijsvakbond Aob over het boek Schoolveteraan en Passend Onderwijs.

Diana, digitalisering en het 
marketing- en communicatievak

Diana beheerst ruim 30 jaar het marketing- en communicatievak. Een NIMA marketing en communicatie professional in hart & nieren.

Pionieren en werkervaring op doen bij uitgevers en televisie media en daarna jaren werkzaam als marketing- en sales coördinator bij een groot familie- en verpakkingsbedrijf.

Actief en flexibel zijn met het begin van internet en de eerste, digitale innovaties. Zoals het opzetten van een strategisch digitale technische, klant-, marketing- en communicatiedatabase. In 2004 al voorbereiden op online interacties en verkopen aan de klant. Het levert vele inzichten op gebied van ICT, bedrijfsprocessen én de waarde van mensen.

Marketing en communicatie passie
 

Wanneer het verpakkingsbedrijf door een internationale speler wordt overgenomen maakt Diana de overstap naar dienstverlener Multinal Group als marketing manager om een paar jaar later de rol van commercieel directeur van de hele Group te vervullen.

Met haar marketing passie weet zij met haar team de nationale én internationale positie van het bedrijf te verstevigen en een miljoenen omzetgroei te realiseren.

De naamsbekendheid neemt merkbaar toe en bedrijven worden toegevoegd aan de Group. Een periode van voelbaar succes binnen en buiten de organisatie. 

Ontzorgen van de klant. Oplossingsgericht werken, mensen verbinden en win-win in de maakindustrie stimuleren dat tevens de marketingportefeuille dient.

Dienstverlening die zichzelf door toegevoegde waarde verkoopt en waarbij communicatie bewezen het positieve verschil maakt. 

Diana in beeld en geluid

Interview  Ontzorgen van de klant

Versterking dienstenaanbod met overname

Krachtenbundeling met samenwerkende business partner

Sportsponsering NL sportteam WK beachvolleybal

Metaalnieuws: metalisseren kunststof

Nationaal oorlogsmonument Conserveren
St. Aircraft Recovery Group 1940-1945

Podcast over boek Schoolveteraan

Diana Stroeven in gesprek met Natasja Esmeijer van Beelddenkers in de Podcast Schoolveteraan.
Diana Stroeven haar marketing en communicatie bedrijf en haar vakgebieden, advies, consultancy of maatwerk masterclass Communicatie en ICT bedrijfsproces. Kwaliteit van communicatie in de zorg. Communicatie en kwaliteit. Interne communicatie. Kansrijke ideeën en marketing concepten. Onderwijs en jeugdzorg. Auteur Boek Schoolveteraan. Rendement op geld. Wél belasting betalen, communicatie win-win. Uitgever boek Schoolveteraan. Communicatie maakt het positieve verschil. Diana Stroeven.

NIMA Marketing en Communicatie-expert

Haar passie voor het marketing- en communicatievak levert bedrijfsgroei op, waarbij ondersteuning onvoldoende geprioriteerd wordt door de eigenaar. Het resulteert in een fysiek, ernstige burn-out met blijvende gevolgen die om meer flexibiliteit vragen om in haar kracht terug te komen.

Auteur boek Schoolveteraan
Haar gezin krijgt daarnaast te maken met een chronisch ziek kind, waardoor de familie Stroeven in een jarenlange Survival van niet Passend Onderwijs beland. Het recht op Onderwijs waarvoor iedereen betaald, verwordt door bureaucratie en onkunde met Passend Onderwijs in de keten tot een onderwijsconflict dat veel weg heeft van oorlogsvoering met haar gezin.
Resultaat van Onderwijs ? Haar kind gedupeerd. Onacceptabel. Diana besluit hun waargebeurde verhaal vast te leggen in een boek. Ze verrijkt het boek met haar visie op het (lachwekkende) onderwijs, win-win, meer levensvreugde en de positieve bijdrage van communicatie.

Het wordt het boek : Schoolveteraan.

Naast auteur besluit Diana het boek in eigen beheer uit te geven. Boek Schoolveteraan is te vinden in de bibliotheek. Of boekhandel De Slegte over Diana Stroeven als auteur.

Diana is ook interim in te huren voor marketing- en communicatie-opdrachten en verzorgt de Masterclass:

'Communicatie maakt het positieve verschil'.

 

Marije Dunnebier drukte het debuterende boek van Diana. Ontwerp boekomslag Erik Roukens Groove Graphics.

Gedrukte boek verkoop via all3 webshop of bol.com . Nederlandse E-book van Schoolveteraan te koop via de vele online boekhandels o.a. via Centraal Boekhuis servicecode 1741439.

Engelse E-book verwacht 2024. Jaja, Diana is weer lekker op dreef, haha.

Marije Dunnebier en Diana Stroeven wanneer het boek Schoolveteraan vers van de pers afkomt.
Schoolveteraan van auteir Diana Stroeven is ook via bol.com bestelbaar.

 webwiki : boek Schoolveteraan voor reviews lezen of schrijven.


Senior Communication Professional  ►  Senior Marketing Professional   Senior Digital Professional   Register marketeer (Internationaal)

Diana Stroeven is NIMA marketing en communicatie specialist.
NIMA Senior Communication Professional. Persoonstitel die Diana  Stroeven in aanvraag heeft. Eigenaar bedrijf Communicatie-expert
NIMA Senior Marketing Professional . Diana Stroeven heeft deze titel als gediplomeerd NIMA Marketing professional met 30 marketing ervaring in aanvraag bij het NIMA.
NIMA Senior Digital Professional  in aanvraag bij NIMA.
NIMA Register marketeer (internationaal) welke Diana Stroeven in aanvraag heeft bij NIMA.

Studenten weten Diana als communicatie-expert te vinden, zoals Youri van Heumen, studerend aan de Fontys Hogeschool Journalistiek in Tilburg. Lees de portfolio van Youri van Heumen en de feedback van Diana over interne communicatie barrière.

Bedrijf Communicatie-expert en Communicatie blog

Communicatie blog van marketing en communicatie specialist Diana Stroeven. Blog wordt gepubliceerd via Communicatie-expert. Diana Stroeven blogt over positieve communicatie. Communicatie blog over mindset, win-win en positieve communicatie.  Blog over o.a.  bestuurscultuur , spaarfabeltjes en kwalitatieve inzichten.