Diana beheerst ruim 30 jaar het marketing- en communicatievak. Een NIMA marketing en communicatie professional in hart & nieren.
Pionieren en werkervaring op doen bij media. O.a. jaren werkzaam als marketing- en sales coördinator bij een groot familie- en verpakkingsbedrijf.
Actief meebewegen met het begin van internet en de eerste, digitale innovaties. Zoals het opzetten van een strategisch digitale technische, klant-, marketing- en communicatiedatabase. In 2004 al voorbereiden op online interacties en verkopen aan de klant. Het levert vele inzichten op gebied van ICT, bedrijfsprocessen én de waarde van mensen.
Wanneer het verpakkingsbedrijf door een internationale speler wordt overgenomen maakt Diana de overstap naar dienstverlener Multinal Group in de functie van marketing manager.
Een paar jaar later wordt Diana commercieel directeur van de hele Group. Met haar marketing passie weet zij met haar team de nationale én internationale positie van het bedrijf te verstevigen en een miljoenen omzetgroei te realiseren.
De naamsbekendheid neemt merkbaar toe en bedrijven worden toegevoegd aan de Group. Een voelbaar succes in - en buiten de organisatie, zij voelt zich groeien.
Ontzorgen van de klant. Problematiek uit de keten filteren, mensen verbinden om tot een nog beter (marketing) product/dienst te komen.
Dienstverlening die zichzelf door toegevoegde waarde verkoopt en waarbij communicatie bewezen het positieve verschil maakt.
Diana in beeld en geluid
Interview Ontzorgen van de klant
Versterking dienstenaanbod met overname
Krachtenbundeling met samenwerkende business partner
Sportsponsering NL sportteam WK beachvolleybal
Metaalnieuws: metalisseren kunststof
Nationaal oorlogsmonument Conserveren
St. Aircraft Recovery Group 1940-1945
Podcast over boek Schoolveteraan
Ondanks haar succes als commercieel directeur, haar passie en werkplezier in het marketing- en communicatievak weet de 'man' met de hamer haar te bereiken.
Direct gevolg van bedrijfsgroei, waarbij ondersteuning onvoldoende geprioriteerd wordt door de eigenaar. Het resulteert in een fysiek, ernstige burn-out met blijvende gevolgen. Diana heeft haar les geleerd, kiest voor zichzelf en slaat een nieuwe weg in.
Het wordt het boek : Schoolveteraan.
Het maakt Diana auteur en uitgever. Boek Schoolveteraan is te vinden in de bibliotheek.
Diana is ook interim in te huren voor marketing- en communicatie-opdrachten en verzorgt de Masterclass:
'Communicatie maakt het positieve verschil'.
Hieronder Marije Dunnebier die het debuterende boek voor Diana drukte.
Gedrukte boek verkoop via all3 webshop of bol.com .
Nederlandse E-book van Schoolveteraan kopen
Engelse E-book verwacht eind 2023. Jaja, Diana is weer lekker op dreef, haha.
Een review over het boek mag u schrijven op webwiki : boek Schoolveteraan
Senior Communication Professional ► Senior Marketing Professional ► Senior Digital Professional ► Register marketeer (Internationaal)
Studenten weten Diana als communicatie-expert te vinden, zoals Youri van Heumen, studerend aan de Fontys Hogeschool Journalistiek in Tilburg. Lees de portfolio van Youri van Heumen en de feedback van Diana over interne communicatie barrière.
Partner groen beheer familiebedrijf all3
Bruna | Readshop | Boekenbestellen | Boekspot.be | Brugzicht Boeken en Muziek |
Google Books over Schoolveteraan | Storytel.com | Boeken.com | Boekhandel de Slegte | Bol.com | Kobo Plus | Amazon
Start-up
Nieuw initiatief Droomfonds